Samsung „Klientų aptarnavimo tarnyba“

Kartais ateina laikas, kai nebe supranti, ar pasidarei irzlus klientas, ar aptarnavimas vietomis būna tikrai prasto lygio…

Istorija prasidėjo nuo to, kad susidomėjau Samsung galaxy mini telefono galimybe prijungti prie paslaugos Samsung Dive. Nepavyko. Nutariau parašyti į „Klientų aptarnavimo tarnybą“. Jų aprašas daug žadantis:

Susisiekite su mumis – Tiesioginė pagalba

Užduokite mums klausimą ir mes pateiksime išsamų atsakymą.

Prieš pateikdami klausimą perskaitykite FAQ skyrių, ten rasite atsakymų į daugelį klausimų.

O čia visas susirašinėjimas:

Nr.

Būsena ▲▼ Paslaugos ▲▼ Tema Sukurta ▲▼
3 Baigta Ieškoti mano mobiliojo Samsung account Galaxy mini 2013-07-09 14:23 GMT+0

Q. Sveiki. Negaliu pasinaudoti Samsung Dive paslauga su savo samsung galaxy mini telefonu. Pagal pateikta aprasyma: http://findmymobile.samsung.com/help/guideHelp.do?LI=isobar_image_galaxymini.png&OS=OS:A&PT=PT:P&FV=FV:10&VC=VC:Y&SM=SM:Y&modelID=GT-S5570I&product=Galaxy%20mini
nėra tokios opcijos „Setting>Accounts and Sync>Add account>samsung account“. OS 2.3.5

———————————————

Atsakydami į Jūsų klausimą, prašome dar kartą susisiekti su mumis ir pateikti žemiau nurodytą informaciją:

1. Samsung Account ID (el. pašto adresas)
2. IMEI numeris (surinkite *#06#)
3. Mobiliojo telefono modelis (Nustatymai -> Apie įrenginį -> Modelio numeris)
4. Android versija (Nustatymai -> Apie įrenginį)
5. Mobiliojo tinklo tiekėjas
6. Paskyros pridėjimo lango ekranvaizdis (screenshot).

Jei turite papildomų klausimų, maloniai prašome kreiptis į mus.

———————————————

1. ************@gmail.com (čia pateikiau savo el. pašto adresą)
2. *************** (čia pateikiau savo emei skaičiukus)
3. GT-S5570
4. 2.3.5
5. Tele 2
6. Pridėta

———————————————

Iš anksto atsiprašome už nepatogumus.

Deja, mes negalime Jums suteikti tolesnės pagalbos.

Tokiu atveju maloniai prašome susisiekti su Samsung aptarnavimo skyriumi arba su Tele 2 aptarnavimo skyriumi ir paklausti ar Jūsų telefone galėtų būti įdiegta naujesnė Android operacinės sistemos versija.

Jei turite papildomų klausimų, maloniai prašome kreiptis į mus.

———————————————

Sveiki dar karta. Matyt jūs nesistengėte pasidomėti esama situacija.

S5570 telefonui naujausia galima oficiali android os yra 2.3.5, naujesne os galima tik root teisemis diegiant neoficialia android os. Taigi is esmes – galaxi mini negali buti pritaikyta samsung dive paslauga, o turinys pateiktas mano pirmai nurodytame saite yra tiesiog klaidinantis, todel verta butu pateikti ten informacija, kad telefonas paslaugos nepalaiko (as tikejausi jus tai suprasite is karto). O gal but tai yra sistemine 2.3.5 os klaida, taciau samsung pateikiama tik si naujausia os s5570 telefonui? Ir as manau kaip customer service, Jus gerbemieji turetumete pranesti samsung service centrinei bustinei apie tai, o ne klienta siusti toliau atsikratant, nes ten kur jus mane siuo atveju siunciant (tele2 ar samsung aptarnavimo skyrius) pagalbos suteikti tikrai negales ir sugaisins mano laika tik konstatuodami fakta, kuri as jums parasiau – telefonui naujausia atnaujinama os yra 2.3.5. Matyt man is karto reikejo rasyti i jusu centrini biura, nes kaip dazniausiai lietuviai dar neismoko aptarnavimo ir dirbti su klientais… Aciu uz pagalba.

———————————————

A. Deja, Jūs nepateikėte mums informacijos, kad pagal Jūsų duomenis naujausia pritaikoma Android operacinės sistemos versija Jūsų telefone yra 2.3.5

Be to, iki šiol, neparašėte mums tiksliai koks yra Jūsų telefono modelis. Pateiktas aprašymas ( http://findmymobile.samsung.com/help/guideHelp.do?LI=isobar_image_galaxymini.png&OS=OS:A&PT=PT:P&FV=FV:10&VC=VC:Y&SM=SM:Y&modelID=GT-S5570I&product=Galaxy%20mini )
yra skirtas ‘GT-S5570I’ modeliui (su ‘I’raide) o ne tik GT-S5570.

Vis tik prašome bent pabandyti susisiekti su savo tinklo operatoriumi arba su Samsung aptarnavimo skyriumi, kadangi jie turi galimybę įdiegti naujesnę versiją (prašome atkreipti dėmesį, kad tai taip pat priklauso nuo tiekėjo politikos taikomos šalyje).

Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Eiti prie įrankių juostos